El govern ha presentat el Pla Digitalitzador de PIMES per tal de promoure la digitalització de les empreses. Per això, ha llançat el programa Kit Digital, amb un pressupost de 3.067 milions d'euros, perquè les empreses puguin contractar solucions tecnològiques que els permetin digitalitzar-se.
Solucions de GROOW que pots contractar amb el teu Bo Digital
CATEGORIA 1
Lloc Web i presència a Internet
Disseny de web corporativa de presentació
Inclou:
-
Fins a 10 pàgines estàtiques: pàgina principal, Qui Som, Productes i Serveis, Contacte, etc
-
Blog
-
Galeria d'imatges
-
Disseny de la web adaptada al tipus de dispositiu.
-
Optimització SEO
-
Allotjament web del 1r any.
-
Suport correctiu i de configuració el 1r any
-
Possibilitat d'autogestió de continguts
Des de 1.200 EUR*
*A partir del 1r any, 180€+IVA/any per allotjament de la web
CATEGORIA 1
Lloc Web i presència a Internet
Disseny de web corporativa immobiliària
Inclou:
-
Fins a 10 pàgines estàtiques: pàgina principal, Qui Som, Productes i Serveis, Contacte, etc
-
Blog i Galeria d'imatges
-
Cercador de productes amb mapa opcional
-
Fitxa de producte amb galeria de fotos, vídeos, informe PDF per enviar
-
Possibilitat d´integració amb CRM immobiliari.
-
Disseny de la web adaptada al tipus de dispositiu.
-
Optimització SEO
-
Allotjament web del 1r any.
-
Suport correctiu i de configuració el 1r any
-
Possibilitat d'autogestió de continguts
Des de 4.400 EUR*
*A partir del 1r any, 79€+IVA/mes per allotjament de la web
CATEGORIA 1
Lloc Web i presència a Internet
Disseny de web corporativa amb botiga
Inclou:
-
Fins a 10 pàgines estàtiques: pàgina principal, Qui Som, Productes i Serveis, Contacte, etc
-
Blog i Galeria d'imatges
-
Botiga de productes o serveis
-
Administra els pagaments
-
Executa i gestiona les teves comandes
-
Analitza el teu negoci amb dades i informes
-
Maneja el teu negoci des de qualsevol lloc
-
Disseny de la web adaptada al tipus de dispositiu.
-
Optimització SEO
-
Allotjament web del 1r any.
-
Suport correctiu i de configuració el 1r any
-
Possibilitat d'autogestió de continguts
Des de 3.400 EUR*
*A partir del 1r any, 14,50€+IVA/mes per allotjament de la web
CATEGORIA 4
Gestió de Clients
Solució web per a la gestió de clients i facturació
Inclou:
-
Gestió de dades de Clients i Famílies de Clients
-
Generació de factures, enviament per Email a clients
-
Àrea de Clients on podeu consultar documents i factures publicades
-
Disseny de la web adaptada al tipus de dispositiu.
-
Allotjament web del 1r any.
-
Suport correctiu i de configuració el 1r any
-
Possibilitat d'autogestió de continguts
Des de 3.400 EUR*
*A partir del 1r any, 89€+IVA/mes per allotjament de la web
CATEGORIA 5
Business Intelligence i Analítica.
Alertes i informes analítics
Inclou:
-
Fins a 30 alertes enviades per Email. Enviament quan es detecta l'error
-
Fins a 20 informes de text per Email. Enviament periòdic
-
Fins a 20 informes analítics en format PDF o Excel amb Taules Dinàmiques
-
Connexió fins a 4 bases de dades (CRM, ERP, DataMart, etc)
-
Opcionalment disseny de Datamart per a la integració de les dades
-
Allotjament web del 1r any.
-
Suport correctiu i de configuració el 1r any
Des de 1.400 EUR*
*A partir del 1r any, 49€+IVA/mes per allotjament de la web
CATEGORIA 6
Gestió de processos
Auditoria de Customer Experience
Inclou:
-
Auditoria de la web corporativa i fins a 10 solucions internes
-
Anàlisi de presència a Xarxes
-
Anàlisi de processos relacionats amb clients
-
Suport Clients
Des de 1.600 EUR
CATEGORIA 8
Serveis i eines d'oficina virtual
Transició de serveis al núvol
Inclou:
-
Migració de servidors locals al núvol
-
Anàlisi de serveis i avaluació de solucions al núvol alternatives
-
Formació
-
Suport IT 24x7
Des de 1.200 EUR
CATEGORIA 8
Serveis i eines d'oficina virtual
Transició de serveis al núvol
Inclou:
-
Migració de servidors locals al núvol
-
Anàlisi de serveis i avaluació de solucions al núvol alternatives
-
Formació
-
Suport IT 24x7
Des de 1.200 EUR
CATEGORIA 8
Serveis i eines d'oficina virtual
Transició de serveis al núvol
Inclou:
-
Migració de servidors locals al núvol
-
Anàlisi de serveis i avaluació de solucions al núvol alternatives
-
Formació
-
Suport IT 24x7
Des de 1.200 EUR
Què és el Programa Kit Digital i com sol·licitar el teu Bono Digital
Què és el Programa Kit Digital
El Kit Digital és un programa adreçat a pimes i autònoms, del Ministeri d'Afers Econòmics i Transformació Digital, per acompanyar-los en el procés de transformació digital.
En total, aquest programa disposarà d'un pressupost de 3.067 milions d'euros, que seran executats entre els anys 2022 i 2023, i les empreses que ho sol·licitin podran utilitzar aquests fons per finançar la contractació de solucions digitals emmarcades en les categories següents:
-
Lloc web i presència a internet.
-
Comerç electrònic.
-
Gestió de xarxes socials.
-
Digitalització de les relacions amb els clients.
-
Business intelligence i analítica.
-
Automatització de processos.
-
Factura electrònica.
-
Serveis i eines doficina virtual.
-
Comunicacions segures.
-
Ciberseguretat.
Qui pot sol·licitar el Bono digital?
Només algunes empreses poden sol·licitar el Bono digital, segons segments, i l'import subvencionat varia segons la mida de l'empresa.
Aquí pots veure les solucions disponibles i els imports que es poden utilitzar a cada servei per segment
Com sol·licitar el Bono Digital?
Per sol·licitar el Bono Digital per a la teva empresa només necessites seguir aquests senzills passos:
-
Completa el test d'autodiagnòstic digital de la teva empresa.
-
Consulteu el catàleg de solucions digitals. Aaquest enllaçtrobaràs Julian Marquez com a agent digitalitzador adherit i el llistat de categories incloses en el bono digital. Pots veure els serveis detallats en aquesta mateixa pàgina.
-
Solicita l'ajuda Kit Digital a laseu electrònica de red.es, completant tots els passos del formulari.
-
Un cop estiguis dins d'ella, has de prémer l'opció d'Accedir al tràmit, que és mitjançant la qual realitzaràs la sol·licitud. Quan ho facis, aniràs a la pàgina on has d'iniciar sessió amb un mètode digital, que pot ser el certificat digital o el sistema Cl@ve. Un cop t'hagis identificat, hauràs de seguir els passos per sol·licitar els ajuts de les solucions digitals que vulguis sol·licitar.
-
Un cop fet el tràmit, al web de la convocatòria d'ajudes podràs revisar l'estat de les teves sol·licituds sempre que ho vulguis, itambién tindràs la guia per poder gestionar el bono que se t'hagi donat amb aquests ajuts.
Un cop acceptat el tràmit i s'hagi assignat el bono digital a la teva empresa,tens 6 mesosper utilitzar-lo als diferents serveis digitals que contribueixin a la digitalització de la teva organització. Podeu invertir el Bono Digital en un o diversos serveis fins a invertir el total de l'import obtingut.
Forma de prestació de serveis per als agents Digitalitzadors
-
Els beneficiaris dels bons tindran un termini màxim de 6 mesos per a la signatura dels Acords des que se'ls notifiqui la concessió del “bono digital”.
-
L'agent digitalitzador adherit procedeix a la prestació de la solució de digitalització. Durant la prestació de la solució digital, l'agent digitalitzador adherit, en nom del beneficiari, haurà de presentar la justificació de les accions realitzades consistent en la documentació exigida i les altres proves admeses en dret, si escau.
-
El pagament de la prestació el realitzarà el beneficiari mitjançant la cessió a l'agent digitalitzador adherit de la part del «bono digital» associat a l'Acord de Prestació de Solucions de Digitalització subscrit, i abonament de la part corresponent dels costos no subvencionats.
-
Un cop aquesta sigui comprovada i verificada, l'Agent Digitalitzador Adherit rebrà el pagament per l'import del “bono digital” corresponent a l'ajuda associada a l'Acord de Prestació de Solucions de Digitalització subscrit.